streda, 25. marca 2015

Homemade pizza


Ďalší jednoduchý recept na naozaj skvelú domácu pizzu!
Pizzu som piekla prvý krát a moje rozhodnutie niečo upiecť bolo ako vždy spontánne a rýchle - tak ako aj toto jedlo. Doma sme skoro nič nemali, no pizzu sa vždy niečo nájde ( :D) . Ako cesto sa dá jednoducho použiť lístkové, no ja som chcela skúsiť svoje vlastné. Tak poďme na to.

Potrebujeme: 
Na cesto

Mlieko (4 lyžice) 
Olej (3 lyžice)
Voda (8 lyžíc)
Vajíčko ( 1 ks) 
Soľ 
Prášok do pečiva (1/2 balenia)
Hladká múka ( 300g) 

Na vrch

kečup/pretlak
oregano
cesnak
olivový olej
+ všetko čo si len zmyslíte a máte doma

Všetky ingrediencie spolu zmiešame a vytvoríme tak cesto, s ktorým by sa malo dobre pracovať. V pôvodom recepte píše 300 g múky, no ja som pridala viac, pretože sa cesto lepilo. Rozdelila som ho na dve polovice a spravila som 2 menšie pizze. 

Cesto natrieme kečupom alebo pretlakom, pridáme oregano, môžeme ešte aj posoliť a  na vrch dáme všetko čo máme na pizzi radi. Na záver pretrieme olivovým olejom do ktorého môžeme pretlačiť aj cesnak a dáme piecť. 

Dobrú chuť! 
K.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára