streda, 4. februára 2015

Tuniakový sandwich

Rýchlo, jednoducho, zdravo a chutne! Týmto heslom sa bude riadiť dnešný príspevok, recept, o ktorý som sa s vami rozhodla podeliť. Myslím, že budem receptami prispievať častejšie, pretože ma v poslednej dobe začalo veľmi baviť varenie. Asi sa to varením ani nedá nazvať, cez týždeň nestíham, obedy mávam v škole a preto si zvyknem na večeru pripraviť len niečo veľmi rýchle a snažím sa použiť čo najviac zeleniny a čo najmenej nezdravých produktov. Cez víkend však občas navarím obed doma pre všetkých a vôbec neviem kedy ma toto nadšenie pre varenie tak chytilo. :D 

Dnes som prišla zo školy vyhladovaná, lebo obed mi nechutil a vôbec som nevedela na čo mám chuť a napadol ma tuniak (na tom som v poslednej dobe celkom závislá :D). Tak som si pripravila vynikajúci sandwich. Nech sa páči, tu je recept! 



Potrebujeme: 
pečivo (dá sa využiť naozaj hocijaké)
ľadový šalát
paradajka
vajíčko
tuniak vo vlastnej šťave (alebo v rastlinnom oleji)
horčica 
cibuľka
soľ
čierne korenie

1. Ako prvé si dáme variť vajíčko a kým sa bude variť pripravíme si ostatné veci. Použila som pečivo, ktoré už malo pár dní, aby som ho využila a dala som ho na pár minút zapiecť do rúry aby bolo chrumkavé.
2. Z tuniaka odsedíme šťavu, alebo olej aby nám ostalo len mäso, na drobno nakrájame cibuľku, pridáme malú lyžičku horčice, osolíme, okoreníme a premiešame.
3. Nakrájame si paradajku, pripravíme šalátové listy a natvrdo uvarené vajíčko.
4. Pečivo ešte natrieme tenkou vrstvou horčice, pridáme šalát, na to tuniaka, paradajky a vajíčko. Hotovo! 

Jednoduchý olovrant, či večera je na svete! Dúfam, že som  vás inšpirovala napríklad aj k dnešnej večeri :) 

 




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára