štvrtok, 19. februára 2015

Tipy na filmy 3



Človek si často potrebuje oddýchnuť od každodenných udalostí, stresu a tak trochu utiecť z reality. Pre mňa tento relax znamená pozrieť si dobrý film. Samozrejme, nič nemá nad pútavú knihu, milujem knihy ale niekedy na čítanie nemám náladu, a preto si zvolím práve filmy. Pristihla som sa pri tom, že film pre mňa už nie je to čo to kedysi býval. Začala som sa zaujímať o detaily, všímať si hudbu v pozadí, výkony hercov, celkový dojem a dokážem sa do deja úplne dostať, preto som asi takou vášnivou milovníčkou filmového umenia. 
          Často neviem aký film si mám pozrieť, mám pocit, že som všetky kvalitné už videla, ale samozrejme po dlhšom hľadaní zistím že je toho ešte dosť a veľmi ma vedia potešiť články tohoto typu, navyše keď v nich uvidím pár filmov ktoré sa páčili aj mne, tak si poviem, že ten človek má podobný vkus a hneď viem čo si pozriem . 
          A preto píšem aj tento článok, chcem sa s vami podeliť o filmy ktoré som videla za posledné obdobie, je ich naozaj dosť. Na výber máte z viacerých žánrov tak sa vám hádam niečo zapáči a môžete mi do komentára napísať váš názor poprípade aký film by ste mi odporučili vy, budem vám vďačná. 
Tak poďme na to!


Mommy 

Psychologická dráma od mladého, talentovaného, šarmantného režiséra Xaviera Dolana pochádzajúceho z Kanady. Objavila ho moja sestra a keď sme sa dozvedeli že jeho nový film, ktorý sa stal víťazom festivalu 2014 Cannes Film Festival, budú premietať u nás v Žiline museli sme ho vidieť. Príbeh o dospievajúcom chlapcovi s diagnózou ADHD a jeho matke Diane, ktorá sa rozhodne vychovávať ho na vlastnú päsť. Do ich života vstúpi aj ich deprimovaná susedka Kylea a tak sa začne divoká jazda!  Neviem čo k tomuto filmu dodať, asi len to, že toľko nadávok pokope som už dlho nepočula a ešte aj po francúzsky. Celý tento filmy bol fakt zážitok, aspoň pre mňa osobne.
ČSFD (84%) IMDb (8,3)
Trailer

Režiséra Xaviera som jednoducho nemohla vynechať 

Citizien X (Občan X)

Americký životopisný film o ruskom sériovom vrahovi Andrejovi Čikatilovi.
Dá sa pozrieť aj na youtube - TU
ČSFD (81%) IMDb (7,7)



The Necessary Death of Charlie Countryman

K tomuto filmu som prišla náhodne vďaka hercovi Shia LeBeouf a napriek veľkým kritikám sa mi tento film páčil, už len tým že sa odohráva v Bukurešti.

Trailer

ČSFD (58%) IMDb (6,4)

Palo Alto


Neviem čo presne si mám o tomto filme myslieť, taktiež to bol len objav kvôli hereckému obsadieniu (James Franco, Emma Roberts). Očakávala som od neho viac, dejovo má tento film pre mňa 0 bodov ale určite sa pozrieť dá, má zaujímavú atmosféru. Viac vám prezradí trailer
ČSFD (63%) IMDb (6,3)


White Bird in a Blizzard 

K tomuto filmu môžem povedať len toľko, že sa všetko bude najskôr zdať normálne, potom to bude riadne PSYCHO a na konci budeme mať vo všetkom CHAOS, nebudete tomu veriť a tento film vám v mysli ostane ešte pár dní. A ja mám takéto filmy rada takže určite odporúčam.
Trailer

ČSFD (68%) IMDb (6,4)

God's not dead

Úroveň tohto filmu nie je veľmi vysoká avšak pekná myšlienka o tom ako to v dnešnej dobe skutočne je s nami a s Bohom. Niekedy mi filmy s touto tématikou prídu, že tvorcovia sa snažia divákom natlačiť kaleráby do hlavy ale tento mi tak vôbec neprišiel, lebo je o vlastnej viere a nie o cirkvi... Bolo to príjemné pozeranie a zamyslenie sa.
Trailer
ČSFD (59%) IMDb (5,0)


One Day

Prejdime trošku k romantike. Len tak stručne - veľmi pekný film aj o tom ako láska dokáže zmeniť človeka a o tom, že by sme svoje city mali vyjadriť. Skvelé obsadenie a ten britský prízvuk aaaa, oplatí sa.
Trailer

ČSFD (75%) IMDb (7,0)

(500) Days of Summer

Film najmä pre tých čo sú po srdcervúcom rozchode, ale aj pre tých ktorý nenašli zatiaľ šťastie v láske. A hlavne - nie je to žiadna love story.

Trailer

ČSFD (79%) IMDb (7,8)

A to by bolo pre dnešok všetko. Mala som v pláne  ešte ďalšie filmy ale myslím že to stačí a necháme si to do ďalšieho dielu. Dúfam, že sa článok páčil a budem vďačná za každý komentár.

Kristína








ggsgsnff

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára