pondelok, 2. februára 2015

Recenzie: Alchymista

Milí naši čitatelia!

Na Vianoce som ako každý pravý milovník kníh opäť raz dostala peknú kôpku nových kníh.
S chuťou som sa teda pustila do čítania a dnes vám prinášam prvú recenziu na knihu, ktorá ma tak neskutočne oslovila, že som ju od vtedy požičala trom ľuďom, kúpila kamarátke na narodeniny a odporučila všetkým známym, ktorých som stretla. 

Dámy a páni, kniha, ktorá mi vyrazila dych je známy Alchymista z dielne brazílskeho spisovateľa Paula Coelha. Autor sa majstrovsky hrá so slovami a vytvára knížku, ktorú musíte prečítať na jeden jediný nádych. Nespočetné množstvo zašifrovaných myšlienok a prirovnaní spôsobí, že si každý jeden z nás z tejto knihy zoberie niečo iné. Rozhodne knížku odporúčam všetkým, ktorý ostali zaseknutý na jednom mieste a nevedia ako sa pohnúť ďalej alebo jednoducho všetkým tým ostatným, ktorý nehľadajú svojich 50 odtieňov akrylovej farby alebo nevinia za svoj nudný život hviezdy. Ak máte hlad po skutočne dobrej knihe, Alchymista je tým pravým sústom! :) 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára