pondelok, 2. februára 2015

Never ending story....

Drahí naši čitatelia!

Ako moja najlepšia priateľka /plná elánu a radosti/ v predchádzajúcom príspevku avizovala - rozhodli sme sa dať nášmu blogu druhý dych. 
Dnes píšem článok po neuveriteľne dlhej dobe a musím povedať, že mám zo seba úprimnú radosť :) Konečne sa opäť venujem niečomu, čo ma baví. Veľa sa toho zmenilo od nášho prvého príspevku.... počkať nie veľa, ... VŠETKO sa zmenilo. Keď sa pozerám spätne, mám pocit, akoby bol náš život nejaký nový film, čo práve prichádza do kín. Verím teda, že ak sa naše životy raz rozhodne niekto sfilmovať, dostane najmenej 3 oscarov... 


Takto pozitívne naladená by som vám rada v krátkosti prezradila o čom plánujem/-e/ písať:

1. takže určite to budú moje milované CESTOPISY, pretože bez cestovania by život nestál za to :)


2. keďže sa posledný rok venujem aktívne rôznym športom a zdravému životnému štýlu určite prídem aj s nejakou zaujímavou rubrikou, v ktorej sa budem snažiť priblížiť nielen rady a triky ako schudnúť a byť ''fit'' /ach bože, už ani neviete ako smiešne a trápne mi znie toto slovo v poslednej dobe, keď je ho odvšadiaľ počuť :D /, ale aj skutočné zážitky a problémy, ktoré sa s budovaním vysneného tela spájajú...hold nie je to vždy prechádzka ružovou záhradou :)



3. budem/-e/ sa snažiť fotiť čo najviac - a fotky pravidelne pridávať



4. dôkladne recenzovať každý produkt, ktorý nám prejde pomedzi prsty

5. našim cieľom je vás inšpirovať a motivovať  

6. a napokon - ukázať všetkým v našich článkoch, že život nie je len čiernobiely :) ale že je krásny a plný farieb




Verím, že ste rovnako ''nabudení a nažhavení'' ako sme MY dve a s plynutím času sa bude zvyšovať aj počet našich čitateľov, teda ľudí ktorých sme zaujali, inšpirovali a motivovali :) Je sa na čo tešiť!


And.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára