nedeľa, 1. februára 2015

My, náš blog a nový začiatok



V poslednej dobe akoby sa na Slovensku (samozrejme nie len tu) vrece s blogmi roztrhlo. Už ani neviem za čo sa v tejto dobe blog považuje... Dievčatá chcú ukázať čo majú v skriniach? Alebo akú značku si ich rodičia môžu dovoliť kúpiť? Či je to len "cool" mať nejaký ten blog? Začínam príspevok touto témou, pretože som dlho rozmýšľala. Nad tým aký to má všetko zmysel a čo znamená blog pre mňa.



       Vznik toho nášho sa píše v septembri 2012, nemali sme vtedy ani len pätnásť rokov. Musím povedať, že v tom roku ešte na Slovensku, či v našom blízkom okolí blogoval len málokto a keď už tak ten blog aj za niečo stál. Dokázala som stráviť nad domácimi či zahraničnými stánkami hodiny, dennodenne som hľadala nové tváre, inšpirovala sa. Začali sme si s Ajkou posielať linky na články a zaujímavých ľudí a deliť sa o získanú inšpiráciu. Až sa zrodil ten nápad vytvoriť si blog vlastný. A tak sa dve najlepšie kamarátky, šialené štrnástky, ktoré ešte len svoj štýl hľadali, povedzme si úprimne vlastne žiaden ešte ani nemali, založili blog. Nad prvými príspevkami sa pozastavovať ani nejdem, ale vždy mi vyčaria úsmev aké sme vtedy boli, je to milé a určite ich nikdy nechcem vymazať. Vždy sme chceli priniesť niečo nové, niečo čo zaujme, lebo jedine také blogy majú úspech - tie ktoré sú odlišné od iných a myslím, že to platí o všetkom.
       Ale v našich životoch sa udialo veľa vecí. Nebolo to vždy jednoduché a na to doplatil aj náš blog a náš super úžasný nápad na oživenie sme ešte nestihli uskutočniť :D . Minulý rok sme pridali smiešnych deväť príspevkov. Ale vždy si budem stáť za tým, že radšej nespraviť nič ako robiť niečo nasilu a nútiť sa do toho. Zmenilo sa toho veľa a my sme teraz odhodlané. Odhodlané začať odznova!     A viete čo je na tom najkrajšie? Možno ten blog už má tretí rok, možno sú príspevky nepravidelné. Ale stále je tu. Nie len blog ale aj naše priateľstvo. Zmenilo sa toho veľa, zmenili sme sa my, zmenil sa náš štýl, všetko. Ale priateľstvo nie. Na začiatku tohto článku sa pýtam sama seba čo pre  mňa náš blog znamená. A toto je moja odpoveď. Mať blog s najlepšou kamarátkou je na nezaplatenie :) mať miesto kde sa človek môže vyjadriť, kde môže napísať kedy chce, kde to robí pre seba a nie pre ostatných, píše keď má chuť, náladu a nápad. A s podporou a spoluprácou blízkeho človeka je to o to lepšie. To pre mňa znamená blog. 
 Sme tu, stále v rovnakej zostave a ideme na to! 
Ste pripravení?! 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára