nedeľa, 8. februára 2015

Let's braid it!


Ani vy už neviete čo s vašimi vlasmi? Každé ráno sa zobudíte, pozriete do zrkadla a stále je to o tom istom? Čo tak vyskúšať niečo nové, niečo iné? :) Zapleťte si ich! Je to skvelý spôsob ako z vlasov vytvoriť účes, ktorý vydrží celý deň, nebudú vám padať do tváre a navyše treba ich občas nechať oddýchnuť aj od žehličiek a kuliem :). Už ako maličká som nosila vlasy zapletené či už do tzv. vianočky alebo do dvoch copov a nikdy by ma nenapadlo že ich raz tak budem nosiť znovu. No tento spôsob som si veľmi obľúbila a rozhodla som sa s vami podeliť o rôzne obrázky a inšpirovať vás. 




Asi pred dvoma rokmi som uvidela tento účes u krásnej švédskej blogerky Petry Karlsson, ktorá pridala aj tutorial a tak som to začala skúšať, zo začiatku mi to ani trochu nešlo, potom som použila sestru ako pokusného králika a časom som sa naučila zapletať si vlasy aj na sebe :) chce to len trpezlivosť.


Neviem prečo, ale potom som si dlhú dobu žiadne účesy nerobila a viacmenej som na to zabudla. No pred nedávnom som na instagrame objavila úžasnú Amber z New Yorku ktorá je zapletenými vlasmi úplne posadnutá! Pridáva prekrásne fotky s jej synčekom a manželom, každý deň má dokonalé vlasy a tiež má aj blog kde pridáva aj tutorialy a určite sa ho oplatí navštíviť :) 





A tu sú ďalšie obrázky z tumblr :





                   






A takisto ako na úvod tak aj  na záver fotka z mojich pokusov na mne a spolužiačke :) 




Kristína.  


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára