streda, 20. augusta 2014

Recenzia: Laky na nechty



Ahojte, dnes vám prinášam krátku recenziu na moje momentálne najobľúbenejšie laky na nechty. V lete mám nechty nalakované takmer stále, často ich aj mením, lebo ako naschvál, keď si nechty nalakujem vždy mám na práci niečo ako umývanie riadov, drhnutie vane :D a samozrejme nechty sa mi ošúpu a snažím sa o ne starať, pretože pekná manikúra je taktiež nejakou tou vizitkou ;) . 



1. CATRICE - Ultimate Nail Lacquer 10ml
-odtieň 20 Meet Me At Coral Island
- lak sľubuje dokonalé krytie, jedinečný lesk a dlhú trvácnosť
- neviem prečo ale farba tohto laku vyzerá na každej fotke úplne inak :D a na nechtoch je omnoho tmavší ako vo fľaštičke - tmavo koralová farba
- tento lak som si obľúbila najmä kvôli štetčeku, ktorým mám lak nanesený veľmi rýchlo a dokonale
- stačia 2 vrstvy na perfektné krytie 
- veľmi rýchlo schne
- som s ním veľmi spokojná, myslím, že mu nemám ani čo vytknúť :-)  

2. KIKO - Nail Lacquer 11ml
- odtieň 359 Light Peach
- pri tomto laku som sa zamilovala najmä do tej krásnej, marhuľovej farby ♥
- myslím si, že KIKO je dosť kvalitná kozmetika a cena tohto laku bola naozaj smiešna - 1,90 €
- perfektné krytie, na nechtoch vyzerá krásne, tiež nemám čo vytknúť :-) 


3. RIMMEL LONDON - 60 Seconds 8ml
- odtieň 873 Breakfast In Bed
- lak je mojej naj naj najobľúbenejšej farby, ktorá má patriť túto jeseň k tým naj, takže sa veľmi teším, že sa dostala konečne do módy! 
- ako sľubuje, schne veľmi rýchlo, stačia 2 vrstvy na prekrytie 
- jediná vec, ktorú by som vytkla - dosť ťažko ide dole, našťastie je svetlej farby, neviem si predstaviť ako sa dá odlakovať tmavší odtieň :D 


Aké sú vaše najobľúbenejšie laky? Máte skúsenosti aj s týmito značkami? :-) 


Kristína


3 komentáre:

  1. náádherne farby :)) ja mám tiež nejake laky od Catrice aj Rimmel a som spokojna :)) vždy rychlejšie zaschnu .. lebo napriklad tie od Essence ma strašne štvali že neuschli rychlo :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Laky Rimmel London mám ráda a tyhle tři mají krásné barvy. :) Jen já moc na to lakování nejsem a nejradši mám stejně průhledný lak, hah. :D

    OdpovedaťOdstrániť