piatok 8. augusta 2014

Peklo, kóma a torty

Drahí naši čitatelia!

Ach, konečne! 
Po dlhšom čase som sa rozhodla opäť prispievať na náš blog. Nuž, posledné obdobie bolo pre mňa značne náročné /komplikovaný osobný život/ a iste mi dáte za pravdu, že pokiaľ blogger nemá chuť a ani nápad, tak dobrý článok nasilu nenapíše... 
Konečne mám pocit, že sa všetko vracia do starých zabehnutých koľají a vracia sa mi chuť bloggovať.
Dnes vám prinášam krátku recenziu na knihy s ktorými som sa stretla za posledné obdobie a určite stojí za to si ich prečítať :) Verím, že vás zaujmú tak ako zaujali mňa a pri výbere knihy sa necháte inšpirovať :) 

 
1. KÓMA /Robin Cook/

Nuž, jedným z dôvodov prečo ma táto kniha hneď na prvý pohľad zaujala je jednoznačná podobnosť s mojim priezviskom / volám sa KOMOvá :-D /. Tak isto, kniha bola vydaná v roku 1988 a myslím si, že práve mladí ľudia by mali prísť aj na kúzlo starších kníh a nielen najnovších bestsellerov. 
Kniha má pútavý dej odohrávajúci sa v Bostonskej nemocnici. Množstvo cudzích lekárskych termínov nie je žiaden problém, práve naopak - typ knihy, ktorá vás značne obohatí :) 



2.INFERNO /Dan Brown/
Všetci čo poznáme Dana Browna vieme, že jeho knihy jednoducho nejde len tak prehliadnuť. Práve jeho najnovšia ma úplne očarila a dá sa povedať, že som ju ''zhltla'' - prečítala na jeden raz. Absolútne pútavý dej, ktorý vás neustále necháva v napätí, krásne prostredie Florencie a napokon prekvapivý záver. Vrelo odporúčam! ;)


3. JAK ROZKRÁJET DORT /Ian Stewart/

Okej, tak teraz trošku z iného súdka :D.
 Dámy a páni, v prípade, že nemáte matematiky dosť v škole táto kniha je ako stvorená pre vás. Myslím, že viac k nej písať nemusím - a tých čo zaujme aj táto hororová tématika - odporúčam si k čítaniu zobrať aj ceruzku a papier / však uvidíte prečo :D /


4. 90 KLASICKÝCH KNÍH PRE ĽUDÍ, KTORÍ NESTÍHAJÚ /Henrik Lange/

Drahí čitatelia, ako začať..... nuž táto kniha absolútne prekonala moje predstavy o tom ako kniha má vyzerať. V 99 krátkych komiksoch je popísaný dej 99 vybraných svetových bestsellerov. Knihy sú popísané krátko, trefne, pútavo a vtipne :) rozhodne ma obohatila, predstavila mi knihy o ktorých som ešte nepočula a podnietila ma prečítať si všetkých 99 :) stačí už len zájsť do knižnice



5. CITADELA /Kate Moss/

Nie, nie je to tá Kate Moss ;D Táto Kate Moss má už na svojom konte niekoľko svetových bestsellerov ako Labyrint, Hrobka alebo Zimní duchovia /vrelo všetky odporúčam/. Jej najnovšia kniha sa opäť odohráva na viacerých miestach naraz a je plná tajomstiev a neočakávaných odhalení. U mňa tieto knihy proste bodujú ;)

Na záver dúfam, že sa vám môj článok páčil a poradila som vám čo robiť v tieto voľné letné dni :)
 Užite si zvyšok prázdnin :)
And.


1 komentár:

  1. Docela jsi mě navnadila na tu třetí knížku, Jak rozkrájet dort, zní to zajímavě :3 Jinak všechny knížky vypadají zajímavě :)

    Můj nový blog, budu ráda když se podíváš: http://nellyparsley.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť