štvrtok, 1. mája 2014

Lukáš Kimlička


Tento muž. Môj vzor. Človek, ktorého najviac obdivujem, pre to, čo robí. Skvelý fotograf, vizážista a to nie je všetko. Najlepší slovenský módny návrhár. O Lukášovi som prvý krát počula už pred pár rokmi, potom som si ho obľúbila vďaka Nákupným maniačkam, ktoré pozerám síce zriedkavo, ale jeho názory a vkus ma veľmi oslovili. Začala som ho sledovať na facebooku, kde pridáva či už fotky šiat z jeho dielne, alebo z profesionálnych fotení a zistila som, že tento človek robí presne to, čo by bavilo robiť mňa. A tak som našla svoj vzor ♥  
V tomto článku vám predstavím časť z jeho tvorby a talentu. 



Lukáš fotí mužov i ženy, známe osobnosti, ale aj modelov či modelky...













Daniela Peštová


Magdaléna Šebestová


...navrhuje a šije tie najkrajšie šaty ...













... a vytvoril aj niekoľko krásnych kolekcií, nie len pre ženy 








Tento muž to podľa mňa dotiahne ešte veľmi ďaleko a to nie len na Slovensku. 
Nech žije Lukáš Kimlička! ♥

Môžete ho sledovať na jeho facebooku alebo instagrame

A na záver fotka with Kanye! :D 






Kristína. 








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára