nedeľa, 1. decembra 2013

Christmas wishlists

Drahí naši čitatelia!

Konečne sme sa po veľmi dlhom čase rozhodli vrátiť k nášmu blogu! V prvom rade chceme, aby ste vedeli, že sme na vás nezabudli, každý komentár, každé zobrazenie a každého nového i stáleho čitateľa si veľmi vážime. Blogovanie nás obe veľmi baví. No bohužiaľ, s Kristínou sme zmenili školu - zo základnej sme prešli na gymnázium a to sa proste odzrkadlilo aj na našom voľnom čase. Prvé mesiace boli vážne veľmi náročné, prišli sme domov, začali sa učiť a rovno mohli ísť spať. Dnes už sme ako tak zmierené s našimi rozvrhmi, profesormi a spolužiakmi. Preto by sme vám - verným - chceli spríjemniť blížiace sa Vianoce :-) . V decembri sa môžete tešiť na:
  1. outfity
  2. recenzie
  3. nejakú tú históriu o módnych značkách
  4. celebrity style
  5. inspirations
  6. a samozrejme kedže sa blíži čas darčekov a my by sme radi odmenili vás, pripravujeme aj Vianočnou giveaway♥!

Nuž, a konečne prejdem k pointe dnešného článku - pripravili sme si pre vás zoznám vecí, ktoré by každá z nás rada objavila pod stromčekom. Dúfame, že sa necháte inšpirovať našimi darčekovými prosbičkami / a ešte viacej dúfam, že si tento článok prečíta aj moja mamina! :-D/

Andrea:

1. svetre - v zime je potrebné chodiť teplúčko oblečený, a keď sa k tomu pridá ešte aj nejaká tá značka, všetko je tip top :-D
2. nike air max - v podstate, tieto tenisky chcem už od letných prázdnin, no pri mojej nerozhodnosti som sa ešte k nim nedopracovala. Už dlhší čas avšak rozmýšľam nad touto zlatou limitkou - zatiaľ sú všetky kusy vypredané no ja pevne verím, že príde nová várka ;-)
3. náhrdelníky - perfektný doplnok, ktorý nikdy nesklame!
4. kárované nohavice a nohavice s pudlom - už ma nebavi v jednom kuse nosiť jednoduché čierne či modré rifle, chce to proste zmenu! :-)
5. zimná bunda - vonku začína byť už dosť veľká zima, a do marca v prechodnom kabáte chodiť je tak akurát na zápal pľúc...
6. obal na samsung galaxy s3 mini - opäť vecička, ktorú zháňam pekne dlho... Vôbec sa neviem rozhodnúť nad tvarom a štýlom, a obvykle keď sa mi už aj nejaký zapáči vyrábajú ho ako obvykle len na i-phone alebo maximálne na samsung galaxy s3. Dámy a páni toto je jednoducho diskriminácia! :-D

Kristína:


1. tube scarf - šál je na zimné obdobie určite nevyhnutnosťou a ja mám najradšej práve takéto - ktoré len omotáte okolo hlavy a idete :3 
2. sivý sveter - sivá, sivá, sivá! som ňou posadnutá už... niekoľko rokov :D a platí to najmä pri svetroch. Vždy keď zháňam nejaký sveter, kúpim si sivý. A takýto typ ešte nemám :D 
3. skater skirt - veľmi rada nosím v sukne aj v zime a preto by som sa rada stala aj vlastníčkou takejto, ideálna by bola riflová :3 
4. beanie- áno, čiapku tohoto typu má už skoro každý, ale ja verím, že nájdem nejakú s originálnym nápisom. Nenávidím nosiť v zime čiapky, ale keďže moje uši sú na chlad veľmi citlivé, tak aspoň štýlovo :)
5. čižmy - nejaké vyteplené a na platforme. Kým som našla vyhovujúce mi to veľmi dlho trvalo a prezradím vám, že tieto už sú objednané na ceste :3 . Nie sú síce presne podľa mojich predstáv ale po tom dlhom hľadaní...
6. backpack - do školy striedam nosenie kabelky a malého letného ruksačika, kde ledva všetko napchám a tak by sa mi zišlo ešte niečo také, kde by som napchala viac vecí :D 
7. náhrdelník - ako And spomínala - perfektný doplnok, ktorý nikdy nesklame! A keďže ja vlastním väčšinou náhrdelníky na dlhej retiazke, aj takýto ku krku by sa zišiel :))


Určite v komentáre napíšte ako sa vám páči článok a čo si vy prajete pod stromček! ;-)
And. a Kristína

2 komentáre:

  1. Super wishlisty :)
    Beanie čepici a ruksáček (akorát s květy) mám na svém wishlistu také :)
    turquoise bow

    OdpovedaťOdstrániť