utorok 22. októbra 2013

Travelling: Belgium

Už sú to síce tri mesiace, čo som Belgicko navštívila, no až teraz som sa dokopala k tomu aby som napísala článok. Nebudem sa vám tu ospravedlňovať za to, ako to s našim blogom ide dole vodou, proste naň nie je veľa času, v škole máme toho strašne veľa a jasné, že je nám to ľúto a budeme sa to snažiť napraviť, ale je to prakticky vec každého blogera ako často prispieva, kedy má čas a náladu. :-) 

Takže Belgicko. 
Belgicko ma úplne očarilo! Teda až na strašný hotel v ktorom sme bývali, ale spali sme v ňom len dve noci a celé dni sme boli mimo neho takže to bol napriek tomu skvelý zážitok. Ako prvý sme navštívili Brussel, vlastne sme sa len po ceste zastavili pri najznámejšom symbole Brusselu - Atómium. Celý pobyt sme však bývali v hoteli v meste Gent a každý deň sme chodievali na pláž do blízkych pobrežných miest. Avšak bola zima, kúpať sa ani nedalo, ale čo by človek čakal od Severného mora :D 
Mestečká Gent a Brugge ma očarili zo všetkého najviac. Nádherná architektúra - domčeky ako z rozprávky, kanále cez celé mestá, kvety, veľa mladých ľudí v kaviarňach, veľa turistov, všade samé obchodíky s belgickou drahou čokoládou a wafflami :3 



Kristína.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára