sobota, 10. augusta 2013

Travelling: Germany

 Konečne mám aspoň trošku času venovať sa blogu a hlavne vám, milí čitatelia! Celé prázdniny som niekde lietala, no už som konečne doma a môžem sa podeliť o moje zážitky a poznatky aj s vami. 
Na začiatku júla som navštívila dva štáty - Nemecko a Belgicko. Preto som sa rozhodla do rubriky travelling prispieť aj ja. V tomto článku vám ukážem fotky z Nemecka a v tom ďalšom zas z Belgicka. 

V Nemecku som bola skoro dva týždne, bývala som v Kolíne u tety , ktorá tam žije už skoro 20 rokov a preto to bolo niečo ako poznávací zájazd :D Navštívili sme mestá Regensburg, Koblenz, Düsseldorf, Bad Ems a samozrejme Kolín. Nechcem veľa písať, aby ste sa nenudili, preto som vybrala tri mestá z ktorých mám najviac fotiek a ktoré sa mi páčili najviac.  




Kolín

V tomto meste môžete zažiť pravú atmosféru veľkomesta ♥ Všade veľa ľudí, obchodov zo suvenírmi, butikov ale aj historické časti mesta. Najkrajšou pamiatkou v Kolíne je určite Kolínsky dóm, najväčšia katedrála na svete. 
Kolínsky dóm, stanica a most, na ktorý zaľúbenci vešajú zámky so svojimi menami a kľúčik hádžu do Rýna ( takýto most sa nachádza vo viacerých mestách sveta) 


V Kolíne sa konal aj deň gayov a na ulici sme mohli vidieť naozaj zaujímavých... ľudí :D 
Spolu so sestrou pri Mickey Mousovi, ktorému sme zdrhli a nezaplatili za fotku :D 
Nemecká diaľnica a západ slnka.


 V Kolíne sa každý rok koná aj Kölner Lichter, čo sú obrovské ohňostroje nad riekou Rýn.





Düsseldorf

Düsseldorf je síce menšie mesto ako Kolín, no mňa uchvátilo teda veľmi ♥ Toto mesto je dôležitým obchodným mestom Nemecka a patrí medzi mesta módy v európe. Určite navštívte najznámejšiu nákupnú ulicu Königsallee, na ktorej nájdete obchody od H&M, cez Zaru až po Pradu. Uchvátila ma aj atmosféra na pobreží Rýna, pri západe slnka. Veľa mladých ľudí, plné reštaurácie a kaviarne, proste nádhera ♥ nie ako večery tu na Slovensku. 


Tzv. "opité domy"







Bad Ems

Bad Ems je malé kúpelné mestečko, veľmi podobné Karlovým Varom. Nachádza sa tu množstvo luxusných hotelov a víl a ľudia sem chodia aj na pramenitú vodu. Proste milé malé mestečko :) 








Tak to by bolo zatiaľ všetko, ak sa vám článok páčil, môžete sa tešiť na podobný o Belgicku ;)

Ak aj vy máte na blogu článok o vašich prádzninach, rady by sme si ho prečítali, môžete nechať link v komentári ;) 

Kristína




3 komentáre:

  1. To cestovanie po nemecku muselo byt super:) mne sa pacil ten koment pod fotkou s mickey mousom, ze ste mu utiekli. Zlate:D

    Www.70sukienmala.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. super fotky :) tak bych chtěla jet aspoň na týden Německa, hrozně se mi ta země líbí :) jinak máte moc pěkný blog, jsem váš nový follower ;)

    http://disisfashun.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. s tvojí sestrou jste si hrozně podobné:D a ta fotka s Mickym je hrozně hezká:D

    OdpovedaťOdstrániť