nedeľa 11. augusta 2013

Summertime

Drahí naši čitatelia!

Letné prázdniny sú už dávno za polovicou, a preto som sa rozhodla konečne si nájsť čas aj na blog!!
Ja aj Kristína máme fakt nabité prázdniny, práve preto sa veľmi teším, že vám dnes, po dlhšom čase môžme priniesť outfitový post. Fotky boli nafotené v malebnom parku v dedinke Turčianska Štiavnička, kde sa v tom čase konala súťaž vo varení kotlíkového guláša. Počasie vyšlo perfektne, guláš bol výborný, čo už len dodať? Jednoducho, aby každý deň prázdnin bol takýto dokonalý ;-)


Kristína má na sebe oblečené: tielko /Devided by H&M/, kraťasy/ DIY / tenisky /VANS/



Andrea má na sebe: nohavice/ Lidl :-D, ale fakt sú božské!!/, tielko /H&M/, svetrík /H&M/, tenisky /CONVERSE/
                


A ako prázninujete vy? :-))




And. a Kristína

6 komentárov:

  1. fakt jsou ty džíny z lidlu? :O ty bych nepoznala, jsou fakt hezký :) sluší vám to holky ;)

    http://disisfashun.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. krásne outfity :)) rifle z lidlu vyzerajú skvelo! úplne super ti sedia

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Obe vyzeráte ako modelky! :-) a tie rifle, ktoré má na sebe Andrea mám aj ja a sú fakt božské ako píšete :-) inak, máte super blog, hneď followujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. skvělé outfity :)líbí se mi oba :)

    OdpovedaťOdstrániť