piatok 19. júla 2013

New In - Nemecko

Ahojte, ahojte! V prvom rade sa chcem ospravedlniť za neaktivitu na blogu, bola som v Nemecku a nešlo mi tam prihlásiť sa na blogger a Andy bola taktiež preč a bez prístupu na internet :'( Ale akurát dnes som sa vrátila domov a stihla som vám už aj nafotiť new in! Určite očakávajte aj články z množstvom fotiek z Nemecka a Belgicka, ktoré som navštívila. 

taška - Bershka, ruksak ???


mikina- Gina Tricot, mintové tielko- Divided by H&M, tričko - ??? , pemplum top - Amisu ( NY)


nohavice - turecký trh ( prekvapivo sa tam dali nájsť fakt pekné veci! :D ), riflová bunda - Pimkie

šaty 1 - Tally Weijl, šaty 2 - turecký trh 


ear cuff - H&M ( v balení boli 2, jeden som dala Andy :3 ), náramok - ???


najlepšie CD ♥ 

Boli ste už aj vy niekde na dovolenke alebo sa chystáte? Čo ste si kúpili vy? ;) 

Kristína.

10 komentárov:

  1. CD je najlepšie zo všetkého! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jej ten ruksak je uplne genialny prosim nespomenies si kdee si ho kupila ale porad kde taky nejaky zozeniem diki ..:P

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. v Aldi, to je niečo ako Lidl, ale na SK nie je :/ dlho som zháňala taký ruksak,neviem ti poradiť kde by sa dal zohnať, ale v H&M sa mi zdá, že som videla tiež nejaké ruksaky :)

      Odstrániť
    2. aha no dakujem .:) fakt na SK som taky ruksak este nevidela moc taky chcem ..:)
      no nic budem musiet dalej hladat .:) ale aj tak diki :P

      Odstrániť
    3. a prosim ta neni nijaka sanca ze by si mi taky tohnala ..:)

      Odstrániť
  3. tie šaty:OOO!!!
    odpadla som.
    budem rada, keď sa prídeš pozrieť:)↓
    nati
    Práve u mňa prebieha aj giveaway, budem rada keď sa zapojíš:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ten batůžek chci! ale nikde ho nemůžu sehnat! a všecky věci úžasný, závist. nebyl ajsem zatím nikde v zahraničí, ale možná pojedeme :)
    http://www.head-up-baby.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nádherné veci :O
    Pozývam ťa na moju letnú giveaway. Budem veľmi rada, keď sa zapojíš :°))
    http://mylittle-shelter.blogspot.sk/2013/07/summer-giveaway_22.html

    OdpovedaťOdstrániť
  6. pekne vecicky :) uzivajte si dovolenku ako sa len da. a pekny blogisek mate dievcata :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. dokonalý věci :O ve středu letím do Turecka, takže jsi mě dost navnadila na ty trhy, takový krásný věci, fakt koukám :O a to CD ti závidím, Bastille jsou skvělí :)

    http://disisfashun.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť