sobota, 29. júna 2013

Travelling: Paris


Drahí naši čitatelia!
Kedže v poslednom čase stále niekam cestujem, rozhodla som sa zaviesť novú rubriku s názvom Travelling. Dúfam, že sa vám bude páčiť a že si príspevky v nej radi prečítate. Nuž, asi pre dvoma týždňami som navštívila mesto zaľúbených - Paríž. Aby som vás neunudila k smrti rozhodla som sa moje postrehy a pocity z tohto mesta spísať v bodoch:

  1. Paríž nie je až tak romantický. V štvrti kde sme boli, ale aj v centre - špina, odpadky, smrad.
  2. Hoci som bola trocha sklamaná, pamiatky to zachránili. Jednoznačne navštívte : Louvre, Versailles, Eiffelovku a kostoly :)
  3. Nenavštevujte Invalidovňu - nič tam nie je. A síce som mala vstup zadarmo, musela som sa vracať po lístok s nápisom Free Ticket -_-. 
  4. Mona Lisa ma ani zďaleka nenadchla tak ako iné obrazy o ktorých sa skoro vôbec nerozpráva. Louvre treba určite navštíviť! 
  5. Pripravte sa na to, že jedlo a káva sú parádne drahé - ako vo veľkomestách.
  6. Určite ochutnajte palacinky a bagety! :3
  7. Najlepšie je navštíviť Paríž v období zliav. If U know what I mean 3:D inak si tam toho moc nekúpite :)
  8. Parížania sú zvyknutý do drahých značkových obchodov / Louis Vuitton, Abercrombie../ čakať v radoch, do vnútra púšťajú po častiach.
  9. Parížanky majú krásnu jednoduchú módu /slimky, svetrík / a vždy na nohách balerínky <3
  10. Obyvatelia milujú jogging. A milujú aj Nike air max.
  11. Nikdy, ale nikdy sa v Paríži nespoliehajte na predpoveď počasia. Ráno môže byť 8 stupňov a búrka s bleskami, no na obed zrazu 31 s nebom bez obláčika.
  12. Pokiaľ cestujete metrom neobávajte sa - s mapkou sa dostanete všade, nedá sa tam stratiť :)
  13. Parížania neradi rozprávajú po anglicky.
  14. A pokiaľ idete na poznávačku - pripravte sa na neuveriteľne zašpinené topánky, a strašnú bolesť nôh :D

Dúfam, že sa Vám článok páči. Ak už niekto navštívil Paríž, podeľte sa aj vy s vašimi postrehmi v komentároch. Určite si ich rada prečítam :-))




Moje outfity, samozrejme ten najlepší nie je na fotke :-D
 Mimochodom, ja som v Paríži strávila 4 dni a šli sme s cestovkou, nabudúce by som už radšej šla na vlastnú päsť. :-))


And.

3 komentáre:

  1. cez akú cestovku si išla, resp. je ešte u nich zájazd v ponuke aj na iné dátumy? išla by som, btw zaujímavé postrehy :)

    - Werush

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Cestovka sa volala TIP travel, a myslím že ešte majú v ponuke jeden dátum v septembri :))

      Odstrániť
  2. v paríži som bola strašne strašne dávno, v umeleckej štvrti (mont martre alebo ako sa to volá, neviem už.:DD) som sa nechala nakresliť a z tých ich bagiet mi už bolo zle, jedla som ich tri dni vkuse. :DD

    OdpovedaťOdstrániť