nedeľa, 9. júna 2013

New In

Konečne som našla v obchodoch niečo čo sa mi zapáčilo na prvý pohľad a konečne som si niečo kúpila! :D Už som mala v poslednej dobe strašné nervy že si nemám čo obliecť a v obchodoch keď som našla peknú vec bola drahá alebo mi nesedela. Ale na nejaký čas už mám v hlave zase pokoj :D .Nie je tých vecí veľa, ale som rada, že som si ich kúpila, lebo presne tieto veci som chcela - šortky, tričko so šelmou a topánky na platforme. Náušnice sú len taký bonus :3 







                       
  Náušnice - Hous/ šortky - Cubus / tričko - C&A/ platformy - Shana

(tričko a šortky sú z detského oddelenia :D ešte že som taká maličká :P )

Čo ste si kúpili za poslednú dobu vy? Kľudne napíšte aj link na vaše new in, rada sa pozriem :) 

Kristína. 

5 komentárov:

  1. mně přijde, že vůbec nikde nic nemají :// děsně dlouho jsme si nekoupila nic jen tak pro radost a děsně mě to štve

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nejvíce se mi líbí ty šortky! :-) Jsou dokonalé! :-)

    http://stormredhair.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Boží věci! Já jsem se úplně zamilovala do cvočků, mám objednané jedny náušnice a i cvočky zvlášť, takže budu vylepšovat nějaké staré kousky oblečení:)

    OdpovedaťOdstrániť