štvrtok 9. mája 2013

New In: Goodbye April, welcome May!

Drahí naši čitatelia, dnes vám prinášam zopár vecí, ktoré som si kúpila v Apríli . Som s nimi nadmieru spokojná a  kedže píšem článok tohto typu po prvý krát prejdem rovno k veci -

Ako prvú som si začiatkom Apríla zaobstarala túto kabelku v obchode C&A. Vyšla ma 20 eur a dokonca mi nevadilo, že som si ju musela kúpiť zo svojho. Poznáte aj vy ten pocit, keď niečo v obchode zočíte a nemôžete sa od toho odtrhnúť? To je presne prípad tejto kabelky. :-))


Ďalej som si kúpila 2 capri nohavice /Orsay/. Spočiatku som voči tomuto strihu mala predsudky, bála som sa, že v nich budem vyzerať tučne a jednoducho hrozne. Ale moje dlhé nohy ma zachránili a teraz môžem spokojne vyhlásiť, že som s nimi nad mieru spokojná - sú pohodlné, neni v nich až tak teplo a navyše tie látky sú úplne úžasné <3


V dnešnom článku by som vám rada ešte ukázala dve nové tričká z Reservedu. Reserved je moja pomerne obľúbená značka - vyrábajú pohodlné a pekné veci a keďže som potrebovala tričká na leto výber bol jednoznačný. Jedno je také klasické a druhé s vlkom :-3


 Dúfam, že sa vám dnešný článok páčil a taktiež dúfam, že vás niečo oslovilo ;-)) And.


6 komentárov:

  1. To vlčí tričko :O <3 A tu aktovku v C&A miluju! Jen se mi nechcou utrácet mé peníze.. Ta světlejší s kytičkami se mi líbí víc :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nádherná taška! Asi si ji také dojdu koupit, a všechno ostatní je taky nádherné, takové letní...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. waaaw nadhera vsetko sa mi pači :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásne veci :) Tá kabelka ma dostala :O Nádherná je :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Naprostá nádhera, brala bych všecko!!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. krasny nakup! hned bych taky nekam vyrazila:))
    mimochodem rada bych te pozvala na muj blog na giveaway o kozenou kabelku:)
    http://sienastyle.blogspot.it

    OdpovedaťOdstrániť