štvrtok, 16. mája 2013

Food random

Tento článok som pre Vás chystala už dlhšie, keďže ma nejak začalo baviť fotenie jedál, rozhodla som sa urobiť random. Ku každej fotke je aj popis :) 

Cestoviny s tuniakom a paradajkami ( mal to byť pôvodne tuniakový šalát ale skoro nič sme doma nemali :D ) 
Chlebík so šunkou, syrom + tvaroh a bryndzová nátierka
Čokoládová torta ♥
Sestrička mi urobila puding :3
Tvaroh s cibuľkou a korením
Narodeninový muffin pre Andy :) 
Narodeninový muffin pre Andy :)
Lievance s nutelou ♥
Radler :333

Kristína.


3 komentáre:

  1. Podařené fotky: Tuňáka moc nemusím ale za to puding,čokoládová dort a muffiny můžu :P

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hhh..mňa by to skôr bavilo jesť ;)
    Tá prvá poznámka je super...tiež dakedy začnem niečo robiť, a nedokončím to,ale skutočne len občas!
    By ma zaujímalo, ako si si otvorila tú fľašu radlera, či si to fotila cez ten malý otvor???
    Čokoládkova torka mňam!Milujem všetko čokoládové!
    Ale o tvarohu s cibuľou som ešte nepočula, asi nie veľmi sladký tvaroh, ale aj tak...nwm...kuknem na nete :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. těstoviny s tuňákem ♥ nejlepší rychlovečeře ever :D

    OdpovedaťOdstrániť