sobota, 23. februára 2013

Čo obsahuje moja kozmetická taštička?

Podobný príspevok som videla už na viacerých blogoch, tak prečo nie aj na tom našom? :D Rozhodla som sa Vám ukázať kozmetiku, ktorú používam najčastejšie. Som tzv. make-upový začiatočník, čiže sa nemaľujem výrazne, zvyčajne používam len maskaru, make-up, korektor a nejaký ten lesk, no na špeciálne príležitosti skúšam aj nové veci. 


1. Make-up - Miss Sporty, So Matte 

Ako som už spomínala, make-up som začala používať len nedávno, preto mi zatiaľ stačí aj takýto lacnejší. Tento mi celkom vyhovuje, konečne som našla nejaký svetlý, lebo doteraz na mňa boli všetky tmavé. Pekne zakrýva nedostatky, pokožku zjednocuje a má dosť hustú konzistenciu. 

2. Korektor - Oriflame, Pure skin 
Tento korektor som dostala ešte dávnejšie od sestry a používam ho len, keď sa mi občas vyhodí nejaká vyrážka a je celkom dobrý, taký priemer. A krásne vonia :D 



3. Miss Sporty - Tekutá linka
Túto linku som dostala na narodeniny od sestry ( mám proste super sestričku ♥ :D ) a je super! Hoci ešte nemám nejakú prax v maľovaní liniek, občas ju používam a som s ňou dosť spokojná. Má super aplikátor a ide to s ňou celkom ľahko. 



4. NYC - fixka na pery
Jedna recenzia s fixkami na pery, ktorú spravila Andy, tu už bola  a práve vďaka nej som sa rozhodla, že aj ja fixku na pery vyskúšam. Mala som v januári meniny, tak mi ju samozrejme kúpila sestra :D. Som s ňou dosť spokojná, okamžite sa vpije do pier a aj dosť dlho vydrží. 


5. H&M - lesk na pery
Toto je snáď môj najobľúbenejší lesk! Nemám rada príliš "mokré" lesky a tento je taký presne akurát. Skvele sa aplikuje, síce nevydrží nejak extra dlho ale je super. 


6. Maybelline - lesk na pery
Tento lesk používam menej často, ale veľmi sa mi páči jeho farba. Na fotke vyzerá trošku inač, no v skutočnosti je taký veľmi jemný, marhuľkový. 


7. Oriflame - Hojivý zázrak
Toto je tá najlepšia vec aká môže byť! Tento konkrétneje vanilkový a ešte som si objednala jeden čokoládový. Mávam veľmi popraskané pery, a tento balzam používam nonstop :D 


8. Dior - očné tiene 
Očné tiene nepoužívam skoro vôbec, to fakt len na nejaké výnimočné príležitosti a s týmito som celkom spokojná. Akosi mi nevyšli fotky odtieňov ale tiene sú od takej tmavo hnedej až po smotanovú farbu.


9. Manhattan - lícenka
Lícenku tiež používam len občas a myslím, že tejto nemám čo vytknúť :) 


10. Nivea krém
Krémy veľmi nepoužívam, preto mám len vzorku ale v poslednej dobre, hlavne teraz v zime sa mi začala veľmi vysušovať pokožka na tvári, najmä v okolí nosa, tak ho občas použijem.


11. Oriflame - maskara
S touto maskarou som bola veľmi spokojná, no už sa mi minula :( Má skvelý štetček, ktorý riasy nezlepuje a krásne ich predĺži. Teraz som si kúpila pre zmenu inú maskaru, ale keď sa mi minie tá, tak určite zas kupujem z Oriflamu. 

Čo najčastejšie používate vy, s čím máte dobré skúsenosti a s akými produktami naopak, zlé skúsenosti? 

Kristína.









2 komentáre:

  1. aj ja mám tu špirálu a je fakt super! :)

    http://sandra-wardrobe.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nivea creme forever! já s nim mažu vysušené kotníky.

    OdpovedaťOdstrániť