sobota, 26. januára 2013

Celebrity Style - Dakota Fanning



Jedna z mojich najobľúbenejších herečiek Dakota Fanning, ktorú môžete poznať z rôznych filmov, aj tých starších, pretože je skvelou herečkou už od svojho narodenia. Ani neviem v akom filme som ju videla prvý krát, ale viem, že sa mi strašne páčila už aj vo filme Šarlotina pavučinka, kde bola ešte maličká. Od vtedy som ju videla v rôznych filmoch, ako napríklad v Twilight ságe, kde hrala upírku Jane. Najviac sa mi páčila vo filme Now Is Good, v ktorom si zahrala Tessu, dievča ktoré má leukémiu. Od toho filmu som očakávala trošku viac, nie je zlý, ale už som videla aj lepšie filmy. Napriek tomu je v ňom jej herecký výkon úžasný, takže Vám ten film odporúčam, hlavne kvôli tomu, že tam hrá ona a fešák Jeremy Irvine ♥ . Filmy, v ktorých hrala môžte nájsť TU. Nie je len skvelá herečka, ale má aj krásny štýl, ktorý je občas zvláštny ale stále nemá na svoju mladšiu sestru :D. O tej plánujem tiež urobiť článok v tejto rubrike už onedlho. Čo hovoríte na Dakotu vy? :) Páči sa Vám jej štýl? 









Kristina.

2 komentáre:

  1. dakotu úplne zbožnujem, je to úžasná herečka! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Priznám sa že ešte som nevidela ani jeden jej film a Twilight moc nemusím ale počula som o filme Now Is Good, respektíve videla trailer a song ktorý k tomuto filmu naspievala Ellie Goulding, trailer vyzeral úžasne, budem si ho musieť pozrieť v najbližšej budúcnosti :)

    OdpovedaťOdstrániť