nedeľa, 2. decembra 2012

Weihnachten Wein

Tento krát máme pre Vás článok, ktorý sme napísali spoločne! :)
Nuž, ako začať. Vo štvrtok /29.11/ sme so školou navštívili Viedeň, a poviem vám, Viedeň je vážne nádherná. Navštívili sme prírodovedné múzeum, pochodili po meste a napokon doplnili dávku nakupovaním.   Všetko by bolo super až na hrozný vietor ktorý sa k večeru spustil. Fúkalo tak strašne, že sme ani nepočkali na rozsvietenie vianočných dekorácii, ktoré boli všade. No cieľ výpravy bol splnený - kúpila som si modré rifle, ktoré som tak súrne potrebovala / FOREVER 21/  a ešte jeden pekný smaragdovozelený sveter /H&M/. Aj by som vám to pofotila, no kým som sa doma stihla spamätať, moja mama to už mala zabalené na Vianoce -_-. Kikuš kúpila len darčeky sestre ale nemôžem napísať čo, lebo to má byť predsa prekvapenie. Sebe nekúpila nič a dostala aj taký mierny histerický záchvat ale potom v autobuse to bolo už lepšie. Boli ste aj vy už tento rok na vianočných trhoch vo Viedni?  ;-) :-))

 







A outfity: 






Môj outfit je dosť podobný tomu minulému, lebo tento kabát mám najradšej a tie nohavice tak isto, čiže nič moc :D ale v lete to bude lepšie, to vám sľubujem ;) 






Kikuš & Andy



1 komentár:

  1. pěkné fotky, nomnom christmas starbucks!

    http://howimetfashion.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť