pondelok 3. decembra 2012

Earrings

Dnes som si pre Vás pripravila článok o "zbierke" mojich náušníc. Podobné články som videla už na viacerých blogoch tak som si povedala, prečo nie?

Nejdem ich nejak opisovať, lebo by to bola rovno kniha, preto len zopár obrázkov tých najobľúbenejších. Mám na náušnice veľmi praktické krabičky od Andy, kde boli aj také biele mäkké veci do ktorých sa tie náušnice dobre zapichujú a aspoň ich nestratím. V druhej krabičke sú náušnice, v pôvodnom balení z Tally Weijl ktoré mi kúpila sestra minulý rok na narodeniny a poviem vám že sa také balenie oplatí kúpiť! Doteraz majú v TW také balenia takže vrelo odporúčam, je tam 21 párov :D

  




Kikuš.



5 komentárov:

  1. Tiež mám obrovskú zbierku... Niektoré som na sebe mala len raz... Smutné :D.

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. máš je moc pěkné urovnané, klobouk dolu :D)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Máš ich dosť :) Sú skvelé! ♥

    OdpovedaťOdstrániť