sobota 3. novembra 2012

Little Things ( outfit )

Vo štvrtok sme boli u mojej starkej a chodili sme aj po cintorínoch a ja som sa dosť nudila tak som nafotila aj outfit. Mala som to v pláne spraviť v krásnom parku ktorý sa nachádza hneď vedľa domu, kde starká býva ale bolo dosť škaredé počasie, všade bolo blato, zamračené a tak ďalej. Ale sľubujem, že raz budú aj fotky z parku, lebo je fakt nádherný :). Tentokrát sem pridávam outfit len ja, pretože Andy je po chorobe a nemôže chodiť vonku tak nie je čas na fotenie. Ale nabudúce už aj ona ;) 



Mala som na sebe oblečený mamin sveter, ktorý už nenosí a je dosť "oversize"  ale je strašne pohodlný , šál ktorý mi mama plietla minulý rok a nosím ho strašne rada, topánky a kabát z GATE a rifle z F&F. A pri detailnejšej fotke si všimnite mašličku, ktorú som robila z FIMO hmoty :) 











K.

4 komentáre:

  1. ..slip ouuut of my mind <3 och skvela pesnička:))
    krasny outfit! :3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. úžasný outfit:)
    little things miluju:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujeeem :) ja ju nemôžem prestať počúvať :D ♥

      Odstrániť