utorok, 13. novembra 2012

Inspirations: JFC

Inspirations: Jeffrey Campbell

Litas by Jeffrey Campbell - kto už v dnešnej dobe nepozná tieto topánky? Pre niektorých obrovské kopytá, no pre ďalších úžasná módna vychytávka. Svetové blogerky ich milujú a nosia vážne skoro ku všetkému. Aký je váš názor na ne? :-))





















































Mne sa tieto topánky veľmi páčia a myslím si, že outfitu dodajú zaujímavosť a celkom iný nádych. Kúpite ich od 100€ vyššie - ale je len na vás či chcete len fake-y alebo pravé JFC. V budúcnosti by som si určite chcela jedny pravé zaobstarať - konkrétne tyrkysové s čipkou <3 ;-)

3 komentáre:

  1. Vypadají stylově, ale v mém případě na zabití :-)

    WorldByBella

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Bože, JC shoes <3 čo by som za to dala keby som mohla mať aspoň jeden pár!! Po takomto poste máš odo mna jednoznačne follow :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. mne sa veľmi páčia, síce nie sú súčasťou mojej skrine :) myslím že by som sa skôr na nich prizabila ale milujem ten štýl...

    kiež bby som tak vedela chodiť v topánkach na opatkoch :D

    OdpovedaťOdstrániť