utorok, 2. októbra 2012

Tipy na raňajky

Už dávnejšie som sa rozhodla pripraviť mne a mojej sestre raňajky a od vtedy ma to celkom chytilo a raňajky robím rada. Cez týždeň, keď chodím do školy, raňajkovať väčšinou nestíham alebo si dám rýchlo len nejaké ovocie a desiatujem až v škole. Ale cez víkend, keď je na to viac času sa s raňajkami rada pohrám. 

Najradšej zo všetkého mám raňajky s müsli a ovocím v jogurte. Príprava je veľmi jednoduchá, a môžte si to spraviť naozaj podľa vašej chuti ako len chcete, aké ovocie chcete, všetko na čo máte chuť. Ja mám najradšej biely jogurt, s hocijakými müsli a banánom. Samozrejme aj s jahodami alebo malinami, no tie nie sú vždy doma. Mám rada sladké, takže si vždy jogurt dochutím ešte vanilkovým cukrom alebo medom ( s medom je to úplne naj ♥ ) 

Takto som pripravila raňajky pre mňa a moju sestru: 





Chcela som sem dať viac mojich fotiek alebo bohužial, vždy ma napadlo odfotiť to až keď som dojedla alebo to nevyzeralo veľmi " jedlo" :D takže mám pre vás aj nejaké inšpirácie s weheartit. Jasné, že klasické "slovenské" raňajky ako je rožok so šunkou alebo niečo také som nenašla čiže je to viacmenej na americký alebo britský spôsob ;) 




Donutky ♥ tie milujem hlavne na desiatu.



Nutella ♥ to je to najlepšie čo môže byť


A samozrejme raňajky nemusia byť len sladké ;) 





Tak v tomto príspevku som vám ukázala aké raňajky mám rada ja a nejaké tie raňajkové " inšpirácie". A čo vy? Čo radi raňajkujete? Stíhate raňajkovať cez týždeň, keď chodíte do školy? :)

Kristina.







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára