utorok, 30. októbra 2012

MY TOP HITS

Dnes som sa rozhodla ukázať vám zopár pesničiek, ktoré v poslednej dobe počúvam a dokážem si ich púšťať aj niekoľko krát za sebou. Hotová závislosť na hudbe. Milujem ju, ten únik z reality, keď si dám slúchadká do uší a len premýšľam ako bolo, ako je a ako bude. V poslednej dobe som začala počúvať hlavne indie, alternatívnu hudbu a často počúvam aj pomalé pesničky, lebo pri tých sa premýšľa najlepšie. Akú hudbu počúvate vy? Aj vy dokážete tak "odísť" z reality? Píšte aj vaše tipy do komentárov, rada si pustím aj niečo nové :).

2 skvelé pesničky od Lykke Li, ktorú som objavila len pred pár dňami, ale jej pesničky som poznala aj predtým, len som nevedela, že sú od nej a teraz ich počúvam stále dookola. Odporúčam ;)


Túto pesničku by mal poznať každý správny fanúšik Twilight ságy ;) :D 

Táto pesnička ma dostala na prvé počutie. Nemám slov, proste je úžasná a ešte ten klip z filmu o dievčati ktoré má leukémiu ♥ a hrá ju úžasná Dakota Fanning. 


Ďalšia od Ellie Goulding. Skvelá speváčka. 


Od Rihanny podla mňa tá najkrajšia ♥


Najkrajšia pesnička akú majú a to bola zverejnená len včera a ja som si ju pustila už asi 30 krát. Fakt neváhajte a pustite si ju aj keď nie ste fanúšikmi 1D :)

♥ 




Foster The People. Od nich odporúčam aj ostatné pesničky ;) 



Dúfam, že ste našli aspoň jednu pesničku čo sa páči aj vám ;)
 Budem šťastná ak napíšete do komentu vaše top pesničky. 

K. 
     


2 komentáre: