štvrtok, 4. októbra 2012

Celebrity Style - Vanessa Hudgens

Keď sa povie Vanessa Hudgens, skoro každý zareaguje rovnako. " Á, to je tá z High School Musical". Myslím, že toto prirovnanie jej ostane navždy. No tí ktorí majú radi módu vedia, že Vanessa má proste swag! Ja osobne jej štýl milujem nadovšetko. Pohodlné outfity a hlavne originalita. Samozrejme, niekedy to aj  preženie ako každá celebrity no skoro vždy vyzerá priam dokonalo. Neviem prečo som si ju tak veľmi obľúbila, no možno to bude aj tým, že je rovnako nízka ako ja, čiže meria len 1,60 m a je pravým príkladom , že nielen vysoké, chudé modelky sú dokonalé. Možno mi dodáva viac sebavedomia a tak isto aj nádej ( :D), že aj keď nie som vysoká, môžem (sa snažiť) vyzerať dobre. 

Páči sa vám jej štýl? 



Paparazzi si asi našli záľubu vo fotení Vanessy cestou do/z fitka...













Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára