sobota, 15. septembra 2012

DIY - púzdro na mobil

Keďže som chorá a dnes som sa celý deň nudila začala som vyrábať. Napadlo ma ušiť si púzdro na mobil ale predtým som šila len veci pre barbiny a to už veľmi dávno, takže nie som v šiti ešte nejaká zručná a myslím, že to aj trochu vidno :D . Musím sa priznať, že mi pomohla aj mama s obšitím púzdra zlatou nitkou. No len mi ukázala ako na to a potom som sa o to pokúšala sama. Takže ak by ste chceli skúsiť niečo podobné, tu máte návod ;)


1. Budete potrebovať riflovinu ( čím tenšia, tým lepšia, bude sa vám ľahšie šiť), nitku, ihlu a nožnice.

2. Z látky si vystrihnete potrebný kus podľa toho aký veľký máte mobil ( to som zabudla odfotiť).

3. Bbrátite na druhú ( vnútornú) stranu a zošijete po oboch stranách. ( Ja som si to odstrihla tak, aby som ten spodok už mala zošitý.) 

4. Keď máte, obrátite naspäť a vrchnú časť ktorá vám ostala, obšijete aby sa vám nestrapkala. Ja osobne som obšívať nevedela, takže keď ani vy neviete poproste mamu alebo niekoho zručného, nech vám to ukáže ;) ) 

5. Nakoniec zoberiete gombík podľa vlastného výberu a prišijete na púzdro. Do vrchnej časti vystrihnete dierku podľa veľkosti gombíka a máte hotovo! :) 



Dúfam, že sa vám môj druhý tutorial ( fakt môj druhý v živote :D ) páči a že ste sa aspoň inšpirovali. ;) 

Kristína. 

1 komentár:

  1. jejda to je podarené :)) určite niečo také skúsim, lebo môj mobil je už dosť oškrkaný :D

    OdpovedaťOdstrániť