sobota 22. septembra 2012

Celebrity Style - Kristen Stewart


V poslednej dobe veľmi často používané meno v bulvári - Kristen Stewart. Predtým ako sa dostenem k jej štýlu by som sa chcela k tomu vyjadriť. Áno podviedla Roba. Ale môj názor na to je taký, že by to malo byť medzi nimi a že to bulvár preháňa. Veľa ľudí ju znenávidelo za to, že mu ublížila. Ale každý robí chyby! Fajn, určite to od nej nebolo pekné ale mám taký pocit, že niektorý ľudia si ztotožňujú Roberta a Kristen spolu z Edwardom a Bellou. Ale skutočnosť je iná. Edward a Bella sú postavy fimlové/ knižné a Rob s Kristen sú ľudia. Fajn spravila chybu ale je to naozaj len jej a Robova vec a nie je dôvod nenávidieť ju za to. :) Aký máte názor vy?




Kristen má podľa mňa svojský štýl ktorý hovorí " je mi jedno čo si ostatní myslia " . A preto sa mi tak páči. Nie je ako Paris alebo iné hviezdičky, ktoré si jednú vec dajú na seba raz a potom ju hodia do koša. Je jej jedno koľko krát si dá jednu bundu alebo topánky. Cíti sa v tom dobre a to je hlavné. Príde mi, že jej sláva a bohatstvo nestúpla do hlavy tak ako niektorým ostatným celebritám. Na červenom koberci vždy vyzerá skvele a nerobí jej problém obuť si aj tenisky, prípadne si ich počas večera prezuť namiesto lodičiek. Podľa mňa je skvelá :) Čo si myslíte o jej štýle vy?











Kristina.





1 komentár: